Turbine

Reparacija turbo punjača i elektro-ventila

U našoj specijaliziranoj radionici za popravak turbina stručno osposobljeno osoblje vrši reparaciju turbo punjača za sva osobna i gospodarska vozila te radne strojeve i industriju. U radu koristimo originalne i zamjenske dijelove renomiranih proizvođača rezervnih dijelova turbina MELETT ROTOMASTER Garett, IHI, KKK, Holset, Mitsubishi...... Sva testiranja i podešavanja ( balansiranja ) turbine i srca turbine radimo na najmodernijim i najpreciznijim strojevima te za rezultat dajemo certifikat sa grafičkim prikazom.Također imamo veliki izbor novih i repariranih turbina po povoljnim cijenama i za zamjenu neispravna za ispravnu turbinu.

Na sve izvršene radove dajemo jamstvo i detaljne upute za montažu turbine kao i potrebne radnje za otklanjanje uzroka neispravnosti turbine.

Većina kvarova turbina dolazi zbog lošeg održavanja vozila, nekvalitetnog ulja, neoriginalnih i loših filtera zraka i ulja te zbog mehaničkih oštećenja kako same turbine tako i intercoolera, začepljenja usisnog ili ispušnog sustava, nepodmazivanja turbine itd. Ukoliko se ne otkloni uzrok kvara isti će se ponoviti što dovodi u neugodnu situaciju naš rad. Zato i dajemo detaljne upute za montažu turbine i slike najčešćih kvarova koji su izuzeti od jamstva. Zamjenu turbine zato prepustite stručno osposobljenim servisima jer u suprotnom jamstvo ne vrijedi!

Upute za montažu turbine možete vidjeti i u nastavku teksta.

 

NOVO

Repariramo i elektro-ventile (actuatore) turbina također uz jamstvo po povoljnoj cijeni!

 

Informacije na:

 

032/309-626 servis turbina

032/309-612 poslovođa

095/911-8404, 095/911-8379

Poslovnica Zagreb: 01/638-3385

Oštećenja turbine

                Kod ugradnje novog ili repariranog turbopunjača OBAVEZNO je pridržavati se sljedećih uputa:

1.    
PROVJERITI I OČISTITI CIJEVI ZA ODVOD i DOVOD ULJA DO TURBINE: CIJEV ZA ODVOD MOŽE BITI ZAČEPLJENA PA ULJE UMJESTO DA IDE U KARTER OSTAJE U TURBINI, MOTOR GA USISAVA I TADA ULJE IMA ULOGU GORIVA,MOTOR NEKONTROLIRANO  SAM POVEĆAVA BROJ OKRETAJA (DOLAZI U „IBERTURAŽU“), ŠTO ZA POSLJEDICU MOŽE IMATI HAVARIJU MOTORA I, PONOVO TURBINE. U NEKIM SLUČAJEVIMA BUDE ZAČEPLJENA I CIJEV ZA PODMAZIVANJE ŠTO MOŽE REZULTIRATI PONOVNOM TOTALNOM ŠTETOM NA TURBINI.                                                                            

2.

KOD MONTAŽE NOVE ILI REPARIRANE TURBINE OBAVEZNO POVADITI ZAŠTITNE ČEPOVE SA KUĆIŠTA NA OTVORIMA ZA DOVOD I ODVOD ULJA

3.    
OBAVEZNO OČISTITI CIJEVI i CRIJEVA ZA DOVOD ZRAKA, I POSEBNU PAŽNJU OBRATITI ČIŠĆENJU HLADNJAKA ZRAKA (INTERCOOLERA), JER, UKOLIKO SE TO NE UČINI ZAOSTALI SITNI DIJELOVI OD PRETHODNOH OŠTEĆENJA ULETE U TURBINU I UZROKUJU PONOVNO OŠTEĆENJE TURBINE ILI MOTORA

4.    
NALITI ULJE U LEŽAJNO KUĆIŠTE

5.    
NE KORISTITI NIKAKVE PASTE ZA BRTVLJENJE ( upravo začepljenost cijevi ili kanala za podmazivanje dovodi do oštećenja ubrzo nakon ugradnje )

6.    
ZAMIJENITI FILTER ULJA, ZRAKA, MOTORNO ULJE ( koristiti ulje koje je propisao proizvođač )

7.    
KAD MOTOR UPALI, NE TURIRATI 20-ak SEKUNDI

 

 
Sve eventualne opravdane reklamacije priznajemo isključivo pod uvjetom
da je ugradnju turbine obavila stručno osposobljena osoba !

 

P O Z O R !
 
Na mehanička oštećenja uletom stranog tijela u usis ili ispuh ili oštećenja nečistim uljem punim opiljaka kao i nepodmazivanjem turbine zbog začepljenosti dovoda ulja u turbinu a slike takvih oštećenja možete vidjeti na priloženim fotografijama  JAMSTVO NE PRIZNAJEMO !!!!

 

                              INFORMACIJE O RADU, SMETNJAMA  TURBOPUNJAČA:

 

Gotovo svi današnji motori sa unutrašnjim sagorijevanjem za povećanje snage imaju ugrađene TURBOPUNJAČE koji se vrte ekstremno velikim obrtajima ( i preko 220 000 O/min ).

Pravilna upotreba i održavanje imaju veliki utjecaj na dužinu vijeka trajanja TURBOPUNJAČA.

Uvijek koristiti ulje za motor sa TURBOPUNJAČEM. Kod prvog paljenja motor pustiti da radi bez dodavanja
gasa  dok se kontrola pritiska ulja ne ugasi ( min. 20 sekundi ). Jače zagrijani motor pustiti prije gašenja da radi
kratko vrijeme u praznom hodu i prije gašenja NE dodavati gas ( „TURIRATI“ ).
Uzastopnim dodavanjem gasa TURBOPUNJAČ postiže veliku brzinu. Gašenjem se kratko nastavi okretati, a dovod ulja se prekida što može dovesti do oštećenja osovinice i ležaja TURBOPUNJAČA.

Da biste produžili životni vijek Vašeg TURBOPUNJAČA, nije preporučljivo nikakvo odstupanje od gore navedenih
uputa.

 

 U puno slučajeva se TURBOPUNJAČI mijenjaju bez razloga. Uzrok smanjenja snage je često druge prirode. Isto tako potrošnja ulja se puno rjeđe javlja zbog stanja TURBOPUNJAČA, a puno češće zbog lošeg stanja samog motora (klipovi, karike, cilindri ). Isto tako stanje zračnog filtera ( zaprljanost ) može biti uzrok povećane potrošnje ulja. Kod zamjene zračnog filtera za čišćenje kućišta filtera treba koristiti usisavač, a ne komprimirani zrak.

 

                               POJAČANI ŠUMOVI ( ŠIŠTANJE )

 

 Često se u radu motora kod uključivanja TURBOPUNJAČA javljaju pojačani šumovi. Uzrok mogu biti pukotine na crijevima, cijevima ili hladnjaku zraka, što je ujedno i uzrok nepravilnog rada TURBOPUNJAČA ( smanjenja snage i pojačane buke ). Isto tako pojačani šumovi se stvaraju ako je rotor oštećen dolaskom stranog tijela u TURBOPUNJAČ.

  Stanje istrošenosti TURBOPUNJAČA često se ručno kontrolira pomicanjem rotora koji MORA imati određeni zazor između osovinice i ležaja. Zazor između osovinice, ležaja i kućišta je dozvoljen sve dok pera rotora ne dodiruju kućište. U radu motora pritisak ulja samo centrira osovinicu u ležaju i smanjuje zazor. Isto tako skidanjem crijeva između izlaza TURBOPUNJAČA i motora, za vrijeme rada motora, zbog samog principa rada TURBOPUNJAČA i motora može dovesti do pogrešnog zaključka o ispravnosti TURBOPUNJAČA.